VX8  פרו – בצבע כחול שחור כשבאים לבחור סקוט -  MADD GEAR VX8 PRO הוא קורקינט הפעלולים שהוא הבחירה המושלמת להתחלה ועד רמת הביניים. זהו דגם חדש לגמרי!!! – דגם שכולו הומצא מחדש השנה בדגמי ה-VX8 – פרי פיתוח של מעל ל10 שנים של נסיון פיתוח ועבודה בתחום והובלת תחום הסקוטים (קורקינט הפעלולים) בעולם. בדגמי הVX8  פרו יש קפיצת מדרגה משמעותית מהדגמים של השנה שעברה בכל רכיב בכלי. הכלי מעוצב עם מראה מקצועני מדהים, עשוי בטכנולגיית עילית והוא סקוט מצטיין בכל ההיבטים. סקוט MGP MADD GEAR VX8 פרו מגיע עם ידיות אחיזה – גריפים גדולים יותר, גלגלי 110 ממ ליבה מלאה ומשטח דריכה – דק רחב יותר, ברוחב 4.5 אינצ' (114 ממ) לעומת ה-VX7 . זהו ללא ספק הקורקינט המושלם להתחיל עבור כל רוכב, עם אפשרות לשדרג את הכלי לאורך הדרך עם השיפור ברמת הביצועים. בשדרוגים: גלגלי 110 ממ ליבה מלאה עם תרכובת צמיג פוליאוריתן ייחודית של מאד גיר, משטח דריכה רחב יותר ברוחב 114 ממ, חיתוך קדמי של צינור הכלת הכידון וציפויי פלסטיק חדשניים בצוואר הדק.  

אקסטרים VX7 שנה שעברה האקסטרים עבר שינוי , והפתיע עם הגרפיקות החדשות ששינו את התפיסה לגביי איך אפשר לעצב סקוט. עם המון עיצובים חדשים, שכל אחד מהם מוטמע בשיטה ייחדות, ככה שכל אקסטרים קצת שונה מהשני, ולכל אחד יש עיצוב שהוא ייחודי לו. השנה, האקסטרים VX7 קיבל מזלג מעצוב חדש ממתכת קשיחה במיוחד, 120 מ"מ גלגלי MFX, דק 20 אינץ' אי אפשר להתבלבל עם האקסטרים VX7 . אחרי שאספנו פידבקים של רוכבים במשך שנה שלמה, פעם נוספת הרכבנו סט חדש VX7 , עם המון עיצובים חדשים . השנה, יחד עם העיצובים, שדרגנו את המזלג למזלג סגסוגת ייחודית, גלגלי MFX ועוד. הוא הסקוט הגבוה ביותר, הרכב ביותר והארוך ביותר שאי פעם ייצרנו.

אקסטרים VX7 שנה שעברה האקסטרים עבר שינוי , והפתיע עם הגרפיקות החדשות ששינו את התפיסה לגביי איך אפשר לעצב סקוט. עם המון עיצובים חדשים, שכל אחד מהם מוטמע בשיטה ייחדות, ככה שכל אקסטרים קצת שונה מהשני, ולכל אחד יש עיצוב שהוא ייחודי לו. השנה, האקסטרים VX7 קיבל מזלג מעצוב חדש ממתכת קשיחה במיוחד, 120 מ"מ גלגלי MFX, דק 20 אינץ' אי אפשר להתבלבל עם האקסטרים VX7 . אחרי שאספנו פידבקים של רוכבים במשך שנה שלמה, פעם נוספת הרכבנו סט חדש VX7 , עם המון עיצובים חדשים . השנה, יחד עם העיצובים, שדרגנו את המזלג למזלג סגסוגת ייחודית, גלגלי MFX ועוד. הוא הסקוט הגבוה ביותר, הרכב ביותר והארוך ביותר שאי פעם ייצרנו.

אקסטרים VX7 שנה שעברה האקסטרים עבר שינוי , והפתיע עם הגרפיקות החדשות ששינו את התפיסה לגביי איך אפשר לעצב סקוט. עם המון עיצובים חדשים, שכל אחד מהם מוטמע בשיטה ייחדות, ככה שכל אקסטרים קצת שונה מהשני, ולכל אחד יש עיצוב שהוא ייחודי לו. השנה, האקסטרים VX7 קיבל מזלג מעצוב חדש ממתכת קשיחה במיוחד, 120 מ"מ גלגלי MFX, דק 20 אינץ' אי אפשר להתבלבל עם האקסטרים VX7 . אחרי שאספנו פידבקים של רוכבים במשך שנה שלמה, פעם נוספת הרכבנו סט חדש VX7 , עם המון עיצובים חדשים . השנה, יחד עם העיצובים, שדרגנו את המזלג למזלג סגסוגת ייחודית, גלגלי MFX ועוד. הוא הסקוט הגבוה ביותר, הרכב ביותר והארוך ביותר שאי פעם ייצרנו.

אקסטרים VX7 שנה שעברה האקסטרים עבר שינוי , והפתיע עם הגרפיקות החדשות ששינו את התפיסה לגביי איך אפשר לעצב סקוט. עם המון עיצובים חדשים, שכל אחד מהם מוטמע בשיטה ייחדות, ככה שכל אקסטרים קצת שונה מהשני, ולכל אחד יש עיצוב שהוא ייחודי לו. השנה, האקסטרים VX7 קיבל מזלג מעצוב חדש ממתכת קשיחה במיוחד, 120 מ"מ גלגלי MFX, דק 20 אינץ' אי אפשר להתבלבל עם האקסטרים VX7 . אחרי שאספנו פידבקים של רוכבים במשך שנה שלמה, פעם נוספת הרכבנו סט חדש VX7 , עם המון עיצובים חדשים . השנה, יחד עם העיצובים, שדרגנו את המזלג למזלג סגסוגת ייחודית, גלגלי MFX ועוד. הוא הסקוט הגבוה ביותר, הרכב ביותר והארוך ביותר שאי פעם ייצרנו.

אקסטרים VX7 שנה שעברה האקסטרים עבר שינוי , והפתיע עם הגרפיקות החדשות ששינו את התפיסה לגביי איך אפשר לעצב סקוט. עם המון עיצובים חדשים, שכל אחד מהם מוטמע בשיטה ייחדות, ככה שכל אקסטרים קצת שונה מהשני, ולכל אחד יש עיצוב שהוא ייחודי לו. השנה, האקסטרים VX7 קיבל מזלג מעצוב חדש ממתכת קשיחה במיוחד, 120 מ"מ גלגלי MFX, דק 20 אינץ' אי אפשר להתבלבל עם האקסטרים VX7 . אחרי שאספנו פידבקים של רוכבים במשך שנה שלמה, פעם נוספת הרכבנו סט חדש VX7 , עם המון עיצובים חדשים . השנה, יחד עם העיצובים, שדרגנו את המזלג למזלג סגסוגת ייחודית, גלגלי MFX ועוד. הוא הסקוט הגבוה ביותר, הרכב ביותר והארוך ביותר שאי פעם ייצרנו.

אקסטרים VX7 שנה שעברה האקסטרים עבר שינוי , והפתיע עם הגרפיקות החדשות ששינו את התפיסה לגביי איך אפשר לעצב סקוט. עם המון עיצובים חדשים, שכל אחד מהם מוטמע בשיטה ייחדות, ככה שכל אקסטרים קצת שונה מהשני, ולכל אחד יש עיצוב שהוא ייחודי לו. השנה, האקסטרים VX7 קיבל מזלג מעצוב חדש ממתכת קשיחה במיוחד, 120 מ"מ גלגלי MFX, דק 20 אינץ' אי אפשר להתבלבל עם האקסטרים VX7 . אחרי שאספנו פידבקים של רוכבים במשך שנה שלמה, פעם נוספת הרכבנו סט חדש VX7 , עם המון עיצובים חדשים . השנה, יחד עם העיצובים, שדרגנו את המזלג למזלג סגסוגת ייחודית, גלגלי MFX ועוד. הוא הסקוט הגבוה ביותר, הרכב ביותר והארוך ביותר שאי פעם ייצרנו.

אקסטרים VX7 שנה שעברה האקסטרים עבר שינוי , והפתיע עם הגרפיקות החדשות ששינו את התפיסה לגביי איך אפשר לעצב סקוט. עם המון עיצובים חדשים, שכל אחד מהם מוטמע בשיטה ייחדות, ככה שכל אקסטרים קצת שונה מהשני, ולכל אחד יש עיצוב שהוא ייחודי לו. השנה, האקסטרים VX7 קיבל מזלג מעצוב חדש ממתכת קשיחה במיוחד, 120 מ"מ גלגלי MFX, דק 20 אינץ' אי אפשר להתבלבל עם האקסטרים VX7 . אחרי שאספנו פידבקים של רוכבים במשך שנה שלמה, פעם נוספת הרכבנו סט חדש VX7 , עם המון עיצובים חדשים . השנה, יחד עם העיצובים, שדרגנו את המזלג למזלג סגסוגת ייחודית, גלגלי MFX ועוד. הוא הסקוט הגבוה ביותר, הרכב ביותר והארוך ביותר שאי פעם ייצרנו.

אקסטרים VX7 שנה שעברה האקסטרים עבר שינוי , והפתיע עם הגרפיקות החדשות ששינו את התפיסה לגביי איך אפשר לעצב סקוט. עם המון עיצובים חדשים, שכל אחד מהם מוטמע בשיטה ייחדות, ככה שכל אקסטרים קצת שונה מהשני, ולכל אחד יש עיצוב שהוא ייחודי לו. השנה, האקסטרים VX7 קיבל מזלג מעצוב חדש ממתכת קשיחה במיוחד, 120 מ"מ גלגלי MFX, דק 20 אינץ' אי אפשר להתבלבל עם האקסטרים VX7 . אחרי שאספנו פידבקים של רוכבים במשך שנה שלמה, פעם נוספת הרכבנו סט חדש VX7 , עם המון עיצובים חדשים . השנה, יחד עם העיצובים, שדרגנו את המזלג למזלג סגסוגת ייחודית, גלגלי MFX ועוד. הוא הסקוט הגבוה ביותר, הרכב ביותר והארוך ביותר שאי פעם ייצרנו.

ידיות-130 מ"מ גריינד מד גיר עם פקקים. כידון- 58.4X53.34 ס"מ כרומולי יפני אוברסייז. מיסב ראש- מיסב ראש fsa אטום. קלאמפ כפול מאלומיניום צבוע. מעצור- מעצור מד גיר BLITZ. דק- 4" רוחב מד גיר . גריפ טייפ- MGP, מיסבים- K2 אבק 9. מזלג-IHC . משקל 3.76 KG . משקל הדק- 1.33 KG. מיועד עד למשקל 100 ק"ג, מיועד עד לגיל 8.
לוגו של וואטסאפ לחצו כאן - אנחנו זמינים